בחירת עורך דין מקרקעין

תוכן עניינים

עסקאות מקרקעין הן ללא ספק אחת מן העסקאות הגדולות והחשובות ביותר שאדם עושה במהלך חייו, והן מאופינות בבירוקרטיה וחוקים משפטיים מורכבים ביותר. לכן, מומלץ להעזר בעורך דין מקרקעין אשר מנוסה בפרטים הקטנים והגדולים כאחד ויכול להוות שקט נפשי במהלך הקנייה ולאחר מכן. עורך הדין יטפל בכל היבטי העסקה כגון: נושאים משפטיים וכלכליים וישמור על הלקוח מפני הוצאות כבדות בעתיד , ישנם רוכשי מקרקעין אשר לא השתמשו בשירות עורך דין מקרקעין מומחה ועשו לעצמם נזק כלכלי גדול ועל כך נתמקד במאמר זה.

איך לבחור עורך דין מקרקעין

לאחר פנייה לעורך דין רצוי לבדוק את עסקאותיו האחרונות בתחום המקרקעין ולנסות לדבר עם לקוחותיו אם הם מרוצים מהשירות שנתן להם עורך הדין, במקרה שהכל בוצע כהלכה ניראה כי אתם בידיים טובות ויכולים לבצע את העסקה בראש שקט.
אבל אם לא יש לחפש עורך דין אחר בעל שם בתחום המקרעין.

שכר טרחת עורך דין מקרקעין

רצוי להשוות מחירי שכר טרחה ולוודא כי עורך הדין שלכם הציע לכם עסקה טובה זאת אומרת ששכר הטרחה יהיה סביר והוגן. לרב אנשים חושבים שעורך דין יקר הוא הינו עורך דין יותר טוב אך הנחה זו אינה נכונה, כדיי להגיע לעמק השווה כדאי לקחת הצעה מכמה עורכי דין מקרעין בעלי שם בתחום ולבחור בשכר הטרחה המומצע של כל ההצעות, במקרה וקיבלתם הצעה נמוכה במיוחד – עדיף להימנע מן העסקה הזו. ליווי משפטי מצריך עבודה רבה שעות מרובות , התעסקות מעמיקה בפרטים חידושים משפטיים, ניסוח הסכמים וכו. לכן, הצעה מחיר נמוכה אינה רלוונטית ותגרום לשירות לא מספק מצד עורך הדין.

זמינות ונוחות

כדאי גם לבחור עורך דין אשר יהיה זמין לכם בכל עת אם זה בטלפון ישיר או במיילים אשר יעזרו לכם בשליחת מסמכים וטפסים שצריך מבחינה משפטית , עורך דין שקרוב לבתי המשפט, לרשויות המס והמקרקעין ובמיקום שקרוב אליכם כדיי שתקבלו יעוץ לכל שאלה שעולה לכם במיידי.

משרד עו"ד ענבל ששי ושות׳ הממוקם בעפולה מזמין אתכם לקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר תוך שימת דגש על כל פרט ופרט כדיי שתוכלו לקנות את הנכס שלכם בבטחה כמו עשרות לקוחות מרוצים.